Namespaces

Variants

Share

Share
Views
Actions
Competitive Scene

Venomancer

From Dota 2 Wiki
Jump to: navigation, search
Venomancer
Venomancer.png
Dire icon.png A Dire
Erő
18 + 1.85
Ügyesség
22 + 2.6
Intelligencia
15 + 1.75
Szint 1 16 25
Életpontok 492 1043 1708
Mana 195 559 1001
Sebzés 41-43 82-84 123-125
Páncél 3.08 8.82 14.62
Támadás / mp 0.71 0.95 1.2
Mozgás sebessége 285
Turn Rate 0.4
Látótávolság 1800/800
Harctáv 450
Lövedék sebessége 900
Támadás időtartama 0.3+0.7
Varázslás időtartama 0+0.51
Alap támadási időköz 1.7

Venomancer egy olyan varázshasználó hős, akinek az ügyessség a fő tulajdonsága, és időarányos sebzés okozására koncentrál. Alap támadása nem valami erős, és nem is igazán növekszik, azonban hatalmas területi sebzést képes okozni mérgező varázslataival. Venomancer nem tudja megölni ellenfeleit szemtől szembeni harcban, és minden bizonnyal csak mérge végez majd áldozatával. Emellett üldözésre is kiválóan alkalmas, mivel képességei nagy mértékben képesek lassítani az ellenséges hősök sebességét. Venomancert semi-carry-nek tartják, mivel Poison Sting képessége passzív lassító hatást ad támadásához.

Contents

[edit] Életrajz

Venomancer Lesale a Halálhozó, Venomancer
"Holtidéző ne keltse fel azt, amit a méregidéző eltett láb alól."
Szerep: Pip roamer.png Support / Pip ganker.png Nuker / Pip initiator.png Initiator / Pip pusher.png Pusher
Történet: A Jidi Sziget Savdzsungeleiben minden lénynek, mely a maró nedvektől csöpögő fluoreszcens indák között futkározik, mászik vagy szárnyal, méreg folyik ereiben és bugyog a beleiben. De Venomancert még ebben a mérgező állatseregletben is a legmérgezőbbként ismerik el. Réges-rég egy Lesale nevű gyógyfüvész kelt át a Fradj-öblön irhakenuján, hogy kéregből és gyökérből kivonható hatékony esszenciákra leljen, de helyette szörnyűséges átalakulást talált. Két mérföldnyire Jidi dzsungelében Lesale találkozott egy magát epifitonnak álcázó hüllővel, mely megmarta őt, mikor tévedésből le akarta szakítani. Kétségbeesésében, a dzsungel gyógynövénykincsével kapcsolatos részleges ismereteit használva, összekeverte a (hamarjában megfojtott) hüllő mérgét egy páncélos orchidea nektárjával, hogy ellenmérget elegyítsen. Pillanatokkal az előtt, hogy fekete bénulás kerítette hatalmába, beinjekciózta magát egy orchidea-tüskével, és azonnal kómába esett. Tizenhét évvel később valami megmoccant azon a helyen, ahová zuhant, lerázva magáról az évek összegyűlt humuszát: Venomancer. Többé már nem Lesale a gyógyfüvész volt, hanem Lesale a Halálhozó. Elméje szinte teljesen kitörlődött, húsát pedig felemésztette és felváltotta egy új anyag, olyan, ami összeolvasztotta a hüllő mérgét az orchidea mérgező kültakarójával. Jidi Savdzsungele új urat ismert meg, olyat, aki előtt hamarosan még a legvadabb ragadozók is megtanultak behódolni, vagy a földbe ásni magukat, hogy életben maradjanak. A szörnyűséges sziget túlságosan szűknek bizonyult, és valami emberi vágyódás mélyen Venomancer szívében útnak indította Lesale-t új mérgek keresésére és új halál osztására.
Voice: Dave Fennoy (Responses)

[edit] Képességek

Venomous Gale
Q
E
Venomous Gale icon.png
Képesség típusa Célzás típusa Lehetséges célpontok
Aktív Pont Ellenséges egységek
Egyenes vonalban mozgó méreggömböt lő ki, ami megmérgezi az ellenséges egységeket, hogy azok kezdeti, majd további időarányos sebzést szenvedjenek, valamint lassuljon a mozgásuk. A Venomous Gale az időtartama alatt 3 másodpercenként okoz sebzést.
Hatótáv: 800
Hatósugár: 125
Időtartam: 15.1
Találati sebzés: 50/70/70/100
Rendszeres sebzés: 10/20/40/50
Rendszeres sebzés időköze: 3
Újratöltődési idő 22 Mana 90/105/120/135

A Jidi Sziget különféle csípéseiből, mérgeiből és toxinjaiból készített főzet; az áldozatok ritkán élik túl.

Megjegyzések:

  • A Venomous Gale hatása alatt álló egységek beáldozhatóak, ha életerejük a maximális 25%-a alá esik.
  • * A lassítás 50%-nál kezdődik, és az idő múlásával csökken.

Poison Sting
W
T
Poison Sting icon.png
Passzív Egység Ellenséges egységek
Méregsebzéssel látja el Venomancer normál támadásait, mely lassítja a mozgási sebességet.
Időtartam: 7
Másodpercenkénti sebzés: 5/10/15/20
Mozgási sebesség lassítása: 11%/12%/13%/14%

A lény bénító fullánkja, ami Venomancer átalakulását okozta, most már hozzá tartozik.

Megjegyzések:

  • A Poison Sting sebzése ölhet.

Plague Ward
E
W
Plague Ward icon.png
Aktív Pont Bármely egység
Megidéz egy Plague Wardot ellenséges egységek és épületek támadására. A Ward immúnis a mágiára.
Varázslási távolság: 850
Ward időtartama: 40
Ward életereje: 75/200/325/450
Ward debzése: 11/21/32/42
Újratöltődési idő 5 Mana 20

Régi gyógynövényismerete és újkeletű mesteri méreghasználata a pestis egy élő megtestesülését hozzák létre.

Megjegyzések:

Poison Nova
R
V
Poison Nova icon.png
Aktív Azonnali Ellenséges egységek
Egy terjedő méreggyűrű, mely időarányosan sebzi az ellenséges egységeket Venomancer körül. A Poison Nova hatása nem csökkentheti egy egység életerejét 1 alá.
SCEPTERREL FEJLESZTHETŐ: növeli a sebzést és időtartamot, és csökkenti az újratöltődési időt.
Hatósugár: 830
Időtartam: 12 (14*)/14 (15*)/15 (16*)
Másodpercenkénti sebzés: 36 (58*)/58 (81*)/81 (108*)
Újratöltődési idő 140/120/100 (60*) Mana 200/300/400

A Savdzsungelekben gyakoriak a támadójukra mérget bocsátó lények; Venomancer ezt a pestist a Jidi Szigeten túl is terjeszti.

Megjegyzések:

  • Nem okozhat halálos sérülés (a célpontnak 1 életpontja marad).

[edit] Ajánlott tárgyak

Magyarázat:
Placeholder

[edit] Lásd még