Namespaces

Variants

Share

Share
Views
Actions
Competitive Scene

Wyposażenie

From Dota 2 Wiki
Jump to: navigation, search
Spoils of war.jpg
Uczyń bohatera swoim

Wyróżnij się z tłumu swoim ulubionym bohaterem. Dostosuj swój wizerunek, korzystając z szerokiego wachlarza przedmiotów kosmetycznych, aby stworzyć swój własny wygląd i upewnić się, że twoi wrogowie nigdy nie zapomną, kim jesteś. Przedmioty zdobywa się podczas rozgrywki i za każdym razem, gdy Poziom Bojowy wzrasta. Gdy znajdziesz już swojego nowego ulubionego bohatera, wymień się tymi starymi ubraniami na jakiś nowy ekwipunek.

Wyposażenie, bądź przedmioty kosmetyczne, są to przedmioty, które można założyć w menu wyposażenia w zakładce dostosowywania. Nie mają żadnego wpływu na rozgrywke, istnieją jedynie, aby zmieniać wygląd bohaterów i ich zdolności. Wyposażenie można zdobyć na rozmaite sposoby: jest szansa na zdobycie ich po znalezionych grach i meczach kooperacyjnych, zdobywając kolejne poziomy poprzez Punkty Bojowe, otwierając Skrzynie albo kupują je w Sklepie Dota 2. Istnieje mała szansa na otrzymanie rzadszego przedmiotu poprzez usuwanie innych z wyjątkiem skrzyń.

Valve wprowadziło pierwsze przedmioty kosmetyczne w patchu Aktualizacja z 31 maja 2012 dostępne jedynie dla 14 bohaterów. Minęło kilko aktualizacji zanim dodano nowe przedmioty, zwiększając ilość bohaterów z przedmiotami. Większość wyposażenia w grze została stworZona przez członków społeczności Dota'y 2 i zaproponowana przez Warsztat Steam.

Przedmioty kupione w Sklepie Dota 2 oraz znalezione podczas gry są standardowe, kiedy wyposażenia otrzymane ze Skrzyń jest dziwne. Poznawają one naśledzenie różnego rodzaju statystyk takich jak zabójstwa czy statystyki związane z umiejętnościami. Posiadają tylko tą jedną, dodatkową funkcję w porównaniu do standardowego wyposażenia.

Wszystkie przedmioty są wymienialne. Jeśli jednak zakupiono przedmiot na końcie, na którym pierwsza płatność na Steamie odbuła się w przeciągu ostatnich 30 dni, przedmiot nie będzie wymienialny przez 3 dni.

[edit] Lista Wyposażenia

Poprzez nazwę bohatera:

[edit] Zobacz także

Sklep Dota 2